søndag 11. mai 2014

Utfordring #16 og vinnere utfordring #15

Hei alle sammen! Når dette skrives er det bare en snau uke igjen til 17.mai, og jeg regner med at de fleste har nok å stri med:-) Stryking av skjorter, og planlegging av hvordan man kan få med seg mest mulig den store dagen! 
Vi vil, - uansett om dere går i tog eller ser på, eller bare tar dagen med ro, - ønske dere en fantastisk nasjonaldag, og i år som det er 200 års feiring for vår grunnlov, så håper jeg dere tenker litt ekstra godt på hvor heldige vi er som bor i ett fritt land!

GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN!


Før vi går videre med utfordringen skal vi trekke en vinner fra forrige utfordring: 
Vinneren av utfordring #15 ble trukket av RANDOM.org og får disse Storyteller produktene: 


Vinneren ble nr: 


Send meg din adresse, så kommer pakken i posten!
(storyteller@scraproom.no eller PM meg på FB- Eva Gro Røsok)
Du kan også ta et av disse merkene til bloggen din hvis du vil:





-----------------------------------------


I tillegg har DT plukket ut 3 bidrag som de syns utmerket seg. Her kommer topp 3 i kronologisk rekkefølge:
Gratulerer så mye til dere alle! Kjempeflotte bidrag!!

11.Lisbeth Jannicke



17. Bente 





Dere kan ta et av disse merkene til bloggen deres hvis dere vil:





Gratulerer så mye til dere alle!!

-----------------------------------------


Her kommer det litt inspirasjon fra vårt DT til vår nye utfordring, 
Tema: Steampunkstil - og /eller bruk noe i metall.
- husk å ha med minst 1 produkt fra Storyteller)



Dette har jeg brukt:
En tom gjennomsiktig båndspole. Tim Holtz klokkedies, spellbinders og Tim Holtz tannhjul dies, Osteklut, Tim Holtz klype og filmstripe, "hug snug" bånd.
Storyteller: 
Sommerfugl ST-009414, 10mm hvit rose ST-001296, Hvit krysanthemum ST-00202, Halvperle  ST-002682, Hvit Cherryblossom  ST-003245, hvite små gardenia ST-003412, dødningshode charm ST-005744, Hvit Bestemorrose
ST-00631, dekornål ST-00651, klokke charm ST-008493.
Alt er farget med Black gesso RAN-MDM41719, Glimmer mist Rosa TA-02682-2, Lilla TA-1530, Dylusions ink spray Svart RAN-DYC33837 og Lilla RAN-DYC33851. 



Jeg har dekorert en termo-kopp til samboeren min.
Jeg har brukt:
TH-on the edge-steampunk
TH- gear dies
TH-embossing folder: diamond plate & riveted
TH film strip
Distress stain: brushed pewter
grå halvperler fra Storyteller

Her har jeg brukt:
Steampunk Shadow Box Kit fra La-La Land Crafts.
Papir fra Graphic 45
Sykkel og hodeskalle charms fra Storryteller.
Bildet har jeg funnet på nett.

Eva Gro
Jeg har brukt ark fra Graphic45, tannhjuldies fra Tim Holtz
Tannhjul fra Tim Holtz, Storyteller og små klokkedeler.
Tekststempel; Storyteller.

3 kommentarer:

  1. Great inspiration by your design team!

    SvarSlett
  2. Ikkje så mykje som minner om steampunk på kortet mitt, men eg tolka utfordringen slik at det var ok så lenge ein brukte metall som pynt.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.